Vásárlói hűség és elégedettség mérésének fontossága a művészeti iparban

Vásárlói hűség és elégedettség mérésének fontossága a művészeti iparban

Az üzleti világban egyre inkább felértékelődik a vásárlói elégedettség és hűség mérésének fontossága. Ez a tény a művészeti iparban is érvényesül, hiszen a vásárlók igényeinek és elvárásainak megértése elengedhetetlen az üzleti siker és a hosszú távú fennmaradás szempontjából. Teljes cikk

A belsőépítészeti márkaépítés szerepe a vásárlói hűség kialakításában

A belsőépítészeti márkaépítés szerepe a vásárlói hűség kialakításában

A vállalatok számára ma már nem csak a termék vagy szolgáltatás minősége a meghatározó, hanem a márkájuk és az ehhez kapcsolódó élmény is. A belsőépítészeti márkaépítés ebben a folyamatban kulcsfontosságú szerepet tölt be, hiszen a vállalatok belső tereinek kreatív formázása és designja hozzájárul a vásárlói hűség kialakításához. Teljes cikk